Så derfor beder vi om forståelse, når vi ikke tager telefonen længere, men beder om at I kontakter os via sms.
Et eksempel på, hvad det egentlig koster:
når telefonen ringer, lægger jeg kort opgaven fra mig for at besvare opkaldet. Det er et dansk nummer, men først efter ca 15 sekunder, kommer der et "hello? is this..?" og så lægger jeg altså på. og vender tilbage til arbejdet. i alt en seance på, måske, 30 sekunder. det syner ikke af meget, men når jeg laver regnestykket: 15 opkald af 30 sek. varighed er = 7,5 minutter á 8,85 kroner = 66 kroner og 40 øre, OM DAGEN!! (uagtet helligdage og weekender)